vrijdag 26 juli 2013

Schrijf mijlpaal (tje)

Het is gelukt, de boekjes zijn binnen. Vorig weekend was ik nog bezig met het schaven aan tekst, tekeningen en vormgeving, en maandag werden ze door de printer al verstuurd naar Post.nl.
En toen werd het stil... en stil... en stil...
Ze zouden dinsdag tussen 12.30 en 15.30 worden bezorgd, dus daar hou je dan rekening mee. Je gaat nergens heen, durft amper naar het toilet, of achter in de tuin te werken omdat je bang bent dat je net de bel niet hoort. Rond een uur of vier keek ik op trackandtrace, waar je kunt zien waar je pakketje is en wanneer het aankomt. Reuze handig. De datum was opeens veranderd. Er stond een waarschuwingsteken bij en ze zeiden: de datum is veranderd. Woensdag zou opnieuw tussen 12.30 en 15.30 worden bezorgd. Okee, kan gebeuren, vakantietijd, vakantiekrachten etc. Kortom het kan. Om vijf uur 's middags stond er nog steeds dat het pakket voor 15.30 bezorgd zou worden. Nou, dan maar eens bellen naar Post.nl. Dat lukt zomaar niet, maar okee, eerst een nummer voor 10ct per minuut, werd ik doorverwezen naar een ander nummer voor 45 ct per minuut, na lang wachten werd ik terugverwezen naar de website waar dus alleen op stond dat er voor 15.30 die dag bezorgd zou worden. Frustrerend. En ik was zo benieuwd!!!


's Nachts toch even een mail naar het printbedrijf www.printenbind.nl met de vraag wat ik nou moest. Geweldige service daar; de volgende ochtend hadden we contact en ze zouden direct opnieuw printen en opsturen. Duimen, duimen, duimen, en jawel. Toen ik vanmiddag thuiskwam, ik kan niet altijd zitten wachten- lag het pakketje in mijn brievenbus.
(Ik had dus ook helemaal niet zo achterlijk bij de bel hoeven wachten) Heel blij. Leuk resultaat, goed verzorgd, echt tevreden.
En nu begint het spannendste, het uitdelen aan de proeflezers, en het wachten op hun reacties.

Wordt vervolgd.
Waarschijnlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten