vrijdag 18 oktober 2013

Trent Shelton

Tupac
The Rose that grew from Concrete
Did you hear about the rose that grew from a crack in the concrete?
Proving nature's law is wrong it learned to walk without having feet.
Funny it seems, but by keeping it's dreams, it learned to breathe fresh air. 
Long live the rose that grew from concrete when no one else ever cared.

Het bovenstaande gedicht van Tupac Shakur kwam in me op nadat ik, via Facebook en het internet, kennismaakte met Trent Shelton. Trent Shelton... Vanochtend zag ik een link naar een videootje van hem op Facebook, en dat was voor mij de eerste keer dat ik van hem hoorde:
Don't ever let someone take your dream for you. Don't ever let someone tell you that your vision is wrong. Don't ever give opinions power to rule your life. Please share this video because someone you know needs it. Help a life, and help someone to keeping going for their dreams. - Trent Shelton #RehabTime
Sinds die eerste video heb ik er verschillende van hem bekeken, en ik ben onder de indruk van deze man die spreekt over Onvoorwaardelijke liefde, en die hoop en zelfrespect geeft. Ik kan veel over hem zeggen maar zijn video's spreken voor zich. Iemand om in de gaten te houden, volgens mij. Wat vind jij?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten