vrijdag 3 oktober 2014

Blokje om

Zoals dit spinstertje bezin ik mij op mijn leven; ik ontwar de chaos van de kluwe wol, en zorgvuldig spin ik mijn levensdraad. Bewuster dan ooit en ik probeer mijn draad vast te houden, wat er ook gebeurt onderweg. Ik laat de draad niet uit mijn handen slaan of wegtrekken, het is mijn draad, en het is goed zo.

Het klinkt zo simpel, maar het is een grote les voor mij:  Accepteren wie ik ben en wat mijn pad is.

Ik ben vormgever, ik schrijf, ik teken, ik schilder, ik probeer de wereld een beetje mooier te maken. Ik ben liefhebber, en opvoeder, wat ook manieren van vormgeven zijn. Ik houd van eenvoudig leven en ik probeer dankbaar te zijn voor wat ik heb. Ondertussen kijk ik om me heen... en ik geniet,




Het leven kan zo eenvoudig zijn,
en prettig,
en soms is dat gewoon genoeg.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten