zondag 7 december 2014

Schrijfwedstrijd

Het is zondagochtend, amper negen uur, en ik heb al een verhaal geschreven voor een schrijfwedstrijd.
Het gaat om de wedstrijd Unplugged van Schrijven Online/ Schrijversacademie. De opdracht is: Verwerk deze zin in je inzending: 'De telefoon, internet, televisie - alles gaat uit. Je slaakt een zucht.'
Met deze wedstrijd kun je een en opleiding naar keuze krijgen, die 1,5 jaar duurt, ter waarde van €1950 van de Schrijversacademie . Lijkt me GEWELDIG! Ik weet al welke opleiding ik zou kiezen, namelijk de opleiding Kinderboeken schrijven. 


Ik heb me laten inspireren door de droom dat mijn lief en ik ooit samen zullen zijn en dan rechtstreeks kunnen communiceren, dus zonder telefoon of internet. Ik heb net geteld dat we alleen dit jaar al over de driehonderd mails aan elkaar hebben gestuurd!
We hoeven dan niet meer bang te zijn voor telefoonstoringen of het uitvallen van het electriciteitsnet, ja inderdaad NAWEC, voor de kenners. Het nieuws op de televisie over bijvoorbeeld Ebola, kan dan ook niet meer direct ons samenzijn beïnvloeden. Dat zou toch geweldig zijn.

Hoe lekker is het om te dromen, is het niet over het eindelijk samen zijn met mijn grote liefde dan is het wel over het winnen van de wedstrijd/ schrijfcursus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten