donderdag 27 augustus 2015

Wat klopt hier niet?

Watskebeurt...?
Wanneer je goed naar het plaatje kijkt dan zie je dat er iets vreemds aan de hand is.

Ik zit op de bank met de laptop op schoot ('lap' dus) en opeens krijgt de grote dikke kater een vlaag van verliefdheid over zich. Ik let niet op hem en met een elegante sprong ploft hij boven op de laptop bovenop mijn schoot. Ik vind het sneu om hem meteen weg te jagen terwijl hij me probeert te overladen met kopjes en kwijl en andere uitingen van genegenheid... ik weet niet wat hij doet met de toetsen maar opeens zie ik het scherm veranderen... alles staat op zijn kop...
          Om een lang verhaal kort te houden; het duurt even voordat ik uitvind hoe ik het beeld weer goed krijg, vooral het op zijn kop en tegengesteld sturen van de muis is lastig...

Oplossing: rechtermuisknop; Grafische opties; Rotatie; Normaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten