zondag 11 oktober 2015

1001 nacht

Vind je dit niet romantisch!

http://www.arabwalldesign.nl/
Bij Arab Wall Design hebben ze schitterende muurstickers. Het duurt even voor je ze binnen hebt maar dan heb je ook wat. Deze sticker werd in drie delen geleverd. Bij de eerste poging scheurde ik meteen een stuk van het behang doordat ik een verkeerde plakband gebruikte om de sticker mee te bevestigen. Gelukkig is het vandaag koopzondag bij de Karwei om de hoek, dus ik kon behangveilige tape kopen. Toen het bed opzij geschoven om beter bij de muur te kunnen, en toen alle drie de delen opgeplakt: Wat spannend. 
Er werd geadviseerd om deze klus samen te klaren, en daar ben ik heel erg slecht in. Ook kon ik niet gnoeg afstand nemen van de muur om te zien of alles recht hangt...en bovenstaande foto is ook een beetje scheef, genomen. Maar goed, hij hangt en ik vind hem geweldig. Wij vinden hem geweldig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten