vrijdag 30 december 2016

Modern Times: Zo leuk

Ik vind dit geweldig: Ik heb een pakje besteld dat vandaag zal worden bezorgd. Nou doe ik dat natuurlijk wel vaker, en eerlijk is eerlijk, ik heb altijd twee keer lol van zo'n aankoop. Eerst het bestellen en later het bezorgen. Trackandtrace vind ik handig, maar niet speciaal leuk. Maar vandaag heb ik een ander soort link doorgekregen: https://www.mijndpdpakket.nl/

Toch is het - gelukkig- niet helemaal waterdicht, want terwijl ik de printscreen neem waarop staat dat er eerst nog elders twee pakjes worden afgeleverd, gaat de bel.
Ik vind het leuk, het is net een virtual reality computerspelletje, maar voor de bestuurder is het wel een heftig gevalletje 'Big Brother is watching you'. In dit geval big sister.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten