vrijdag 21 april 2017

En nog een keer Noord




Ik kan er kennelijk geen genoeg van krijgen, vanavond was ik namelijk weer in Noord. Twee weken geleden pas 'ontdekt' en nu weer met het pontje naar die fascinerende torens.

Vanuit het café van de Tolhuistuin uitzicht op het water en de achterkant van het station, ja C.S. natuurlijk. Mooi, mooi uitzicht, lekker plekkie. Ik ben op zoek naar flexplekken op de lijn Amsterdam, Hilversum, Utrecht. Deze plek kan er best wel eens één van worden.

Mijn eigenlijke doel was een lezing over Nola Hatterman in Framer Framed.  Helaas was het al de laatste lezing in een hele serie. Ik hoorde er nu pas over. Interessant, allemaal namen uit mijn verleden: Nola Hatterman, Nando Baag, Albert Helman. Niet dat ik ze persoonlijk kende, maar namen uit mijn antropologie cq. Tropenmuseum- tijd.
Goed bereikbaaren de moeite om in de gaten houden.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten