vrijdag 30 juni 2017

Dagje Artis met zoon


ARTIS. Zó lang geleden dat ik hier was. Voor mijn verjaardag vroeg en kreeg ik een jaarabonnement, heerlijk. Nog leuker natuurlijk dat de jongste zoon een vrije dag had ingepland om met zijn moeder (ik dus) een dagje dierentuin te doen.

Wat een mooie dierenverblijven! Zowel voor de dieren als voor de mensen met veel verstopplekken.
Natuurlijk kun je bezwaar maken; er gaat niets boven de eigen habitat, dat is ook zeker waar. Toch heb ik genoten.

Het was drukker dan ik had verwacht. Misschien naïef. Schoolreisjes, toeristen en mensen zoals wij... En wat wordt er ongelooflijk veel gegeten op zo'n dag.

Heel sympathiek vind ik dat er overal bankjes staan waar je lekker kunt uitrusten, maar ook je eigen eten en drinken kunt nuttigen, want goedkoop is het natuurlijk niet, zo'n dagje uit.

Ik heb genoten, zowel van de zoon als van het park.

 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten